A minha Lista de blogues

sábado, 21 de janeiro de 2012

My Luve is like a Red Red Rose



Here is the poem  RED, RED ROSE by Robert Burns, sung by Andy M. Stewart:








My Luve is like a Red Red Rose


O my Luve's like a red, red rose, ( love)


That's newly sprung in June:


O my Luve's like the melodie, (melody)


That's sweetly play'd in tune. (played)


As fair art thou, my bonie lass, (you are so beautiful my pretty girl )
So deep in luve am I;


And I will luve thee still, my dear, (you)


Till a' the seas gang dry. ( all the seas go dry)


Till a' the seas gang dry , my dear,


And the rocks melt wi' the sun; (with)


And I will luve thee still, my dear,


While the sands o' life shall run. (of)


And fare-thee-weel, my only Luve ! (goodbye)


And fare-thee-weel, a while! ( for a short time)


And I will come again, my Luve,


Tho' t were ten thousand mile! (through)





Sem comentários:

Enviar um comentário